APA:
کپیسرمست، مریم، و بختیاری، زهرا. (1398). حیطه های کاربردی مدیریت دانش مشتری در بازاریابی نوین. نخبگان علوم و مهندسی، 4(3 )، 29-40. SID. https://sid.ir/paper/518736/fa
Vancouver:
کپیسرمست مریم، بختیاری زهرا. حیطه های کاربردی مدیریت دانش مشتری در بازاریابی نوین. نخبگان علوم و مهندسی[Internet]. 1398؛4(3 ):29-40. Available from: https://sid.ir/paper/518736/fa
IEEE:
کپیمریم سرمست، و زهرا بختیاری، “حیطه های کاربردی مدیریت دانش مشتری در بازاریابی نوین،” نخبگان علوم و مهندسی، vol. 4، no. 3 ، pp. 29–40، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/518736/fa