Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,137
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,104
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

حیطه های کاربردی مدیریت دانش مشتری در بازاریابی نوین

صفحات

 صفحه شروع 29 | صفحه پایان 40

چکیده

 مدیریت دانش بازاریابی یکی مباحثی است که در سال های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در دنیای رقابتی امروز لازم است که سازمان ها فرآیند کسب دانش و یادگیری را با روشی بهتر از رقبا اجرا کنند که لازمه ی این کار, استقرار اثربخش مدیریت دانش مشتری است. منافع و مزایای مدیریت دانش بازاریابی, باعث ایجاد جاذبه نسبت به این موضوع شده و به رغم مزایایی که مدیریت دانش مشتری برخوردار است, به دلیل بی توجهی به عوامل کلیدی موفقیت استقرار, بسیاری از طرح های آن با شکست مواجه می شوند. هم چنین بر مبنای گزارش های مختلف, اجرای این گونه طرح ها ریسک بالایی دارند, به گونه ای که طبق مطالعه ی گارتنر, نرخ موفقیت استقرار مدیریت دانش مشتری کمتر از 30 درصد بوده و توجیه هزینه های استقرار آن کار دشواری است. با توجه به این مهم, در مقاله حاضر, پس از بحث پیرامون, مفهوم, اهمیت و ضرورت مدیریت دانش مشتری, اهداف مدیریت دانش مشتری و نیز فرآیند مدیریت دانش مشتری و نهایتاً حیطه های کاربردی مدیریت دانش مشتری در بازارنوین به بحث گذارده شده است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    سرمست، مریم، و بختیاری، زهرا. (1398). حیطه های کاربردی مدیریت دانش مشتری در بازاریابی نوین. نخبگان علوم و مهندسی، 4(3 )، 29-40. SID. https://sid.ir/paper/518736/fa

    Vancouver: کپی

    سرمست مریم، بختیاری زهرا. حیطه های کاربردی مدیریت دانش مشتری در بازاریابی نوین. نخبگان علوم و مهندسی[Internet]. 1398؛4(3 ):29-40. Available from: https://sid.ir/paper/518736/fa

    IEEE: کپی

    مریم سرمست، و زهرا بختیاری، “حیطه های کاربردی مدیریت دانش مشتری در بازاریابی نوین،” نخبگان علوم و مهندسی، vol. 4، no. 3 ، pp. 29–40، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/518736/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا