APA:
کپیفرامرزی، سالار، زارع، حسین، و فتوت، اعظم. (1394). اثربخشی برنامه آموزشی مبتنی بر نظریه گاردنر بر عملکرد هوش های چندگانه دانش آموزان. روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)، 11(36)، 151-177. SID. https://sid.ir/paper/518927/fa
Vancouver:
کپیفرامرزی سالار، زارع حسین، فتوت اعظم. اثربخشی برنامه آموزشی مبتنی بر نظریه گاردنر بر عملکرد هوش های چندگانه دانش آموزان. روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)[Internet]. 1394؛11(36):151-177. Available from: https://sid.ir/paper/518927/fa
IEEE:
کپیسالار فرامرزی، حسین زارع، و اعظم فتوت، “اثربخشی برنامه آموزشی مبتنی بر نظریه گاردنر بر عملکرد هوش های چندگانه دانش آموزان،” روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)، vol. 11، no. 36، pp. 151–177، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/518927/fa