APA:
کپیصحرایی، رضامراد. (1394). جایگاه دستور در نظریه ها و برنامه های زبان دوم آموزی, در جستجوی طرحی برای آموزش دستور زبان فارسی. روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)، 11(35)، 2-23. SID. https://sid.ir/paper/519132/fa
Vancouver:
کپیصحرایی رضامراد. جایگاه دستور در نظریه ها و برنامه های زبان دوم آموزی, در جستجوی طرحی برای آموزش دستور زبان فارسی. روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)[Internet]. 1394؛11(35):2-23. Available from: https://sid.ir/paper/519132/fa
IEEE:
کپیرضامراد صحرایی، “جایگاه دستور در نظریه ها و برنامه های زبان دوم آموزی, در جستجوی طرحی برای آموزش دستور زبان فارسی،” روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)، vol. 11، no. 35، pp. 2–23، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/519132/fa