APA:
کپیعروتی موفق، لیلا، ابراهیمی قوام، صغری، سعدی پور، اسماعیل، دلاور، علی، و درتاج، فریبرز. (1398). اثربخشی برنامه آموزش مبتنی بر نظریه یادگیری زایشی بر خودنظم جویی شناختی, فراشناختی و باورهای انگیزشی. روانشناسی تحولی (روانشناسان ایرانی)، 15(60 )، 403-417. SID. https://sid.ir/paper/519153/fa
Vancouver:
کپیعروتی موفق لیلا، ابراهیمی قوام صغری، سعدی پور اسماعیل، دلاور علی، درتاج فریبرز. اثربخشی برنامه آموزش مبتنی بر نظریه یادگیری زایشی بر خودنظم جویی شناختی, فراشناختی و باورهای انگیزشی. روانشناسی تحولی (روانشناسان ایرانی)[Internet]. 1398؛15(60 ):403-417. Available from: https://sid.ir/paper/519153/fa
IEEE:
کپیلیلا عروتی موفق، صغری ابراهیمی قوام، اسماعیل سعدی پور، علی دلاور، و فریبرز درتاج، “اثربخشی برنامه آموزش مبتنی بر نظریه یادگیری زایشی بر خودنظم جویی شناختی, فراشناختی و باورهای انگیزشی،” روانشناسی تحولی (روانشناسان ایرانی)، vol. 15، no. 60 ، pp. 403–417، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/519153/fa