APA:
کپیشاهبندرزاده، حمید، و خسروی لقب، زهره. (1394). بررسی تاثیر عوامل محیطی و فردی بر نگرش افراد به تبلیغات (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه خلیج فارس بوشهر). تحقیقات بازاریابی نوین، 5(3 (پیاپی 18) )، 69-85. SID. https://sid.ir/paper/519293/fa
Vancouver:
کپیشاهبندرزاده حمید، خسروی لقب زهره. بررسی تاثیر عوامل محیطی و فردی بر نگرش افراد به تبلیغات (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه خلیج فارس بوشهر). تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1394؛5(3 (پیاپی 18) ):69-85. Available from: https://sid.ir/paper/519293/fa
IEEE:
کپیحمید شاهبندرزاده، و زهره خسروی لقب، “بررسی تاثیر عوامل محیطی و فردی بر نگرش افراد به تبلیغات (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه خلیج فارس بوشهر)،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 5، no. 3 (پیاپی 18) ، pp. 69–85، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/519293/fa