Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,097
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

394
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی تاثیر عوامل محیطی و فردی بر نگرش افراد به تبلیغات (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه خلیج فارس بوشهر)

صفحات

 صفحه شروع 69 | صفحه پایان 85

چکیده

 تبلیغات به عنوان یکی از بخش های مهم در بازاریابی به شمار می رود و موضوعی که اهمیت زیادی دارد این است که توجه به چه مواردی بر نگرش مصرف کنندگان تاثیر بیشتری خواهد گذاشت؛ در این پژوهش تلاش شده است این موضوع را مورد بررسی قرار دهد که باورهای اقتصادی در تبلیغات, باورهای اجتماعی در تبلیغات, باورهای اخلاقی در تبلیغات, باورهای قانونی در تبلیغات و مفید بودن شخصی تبلیغات, بر نگرش به تبلیغات تاثیرگذار خواهد بود یا خیر؛ جامعه آماری این پژوهش دانشجویان دانشگاه خلیج فارس بوشهر هستند؛ حجم نمونه با استفاده از فرمول کوکران 413 نفر برآورد شد؛ جمع آوری داده ها به وسیله پرسشنامه بوده است و با استفاده از نمونه گیری تصادفی, پرسشنامه میان دانشجویان توزیع گردید. داده های پژوهش به وسیله ی نرم افزار ایموس مورد تحلیل قرار گرفت و مشخص شد توجه به باورهای اقتصادی در تبلیغات, باورهای اخلاقی در تبلیغات, باورهای قانونی در تبلیغات و مفید بودن شخصی تبلیغات بر نگرش افراد به تبلیغات تاثیر مثبت و معنادار دارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    شاهبندرزاده، حمید، و خسروی لقب، زهره. (1394). بررسی تاثیر عوامل محیطی و فردی بر نگرش افراد به تبلیغات (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه خلیج فارس بوشهر). تحقیقات بازاریابی نوین، 5(3 (پیاپی 18) )، 69-85. SID. https://sid.ir/paper/519293/fa

    Vancouver: کپی

    شاهبندرزاده حمید، خسروی لقب زهره. بررسی تاثیر عوامل محیطی و فردی بر نگرش افراد به تبلیغات (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه خلیج فارس بوشهر). تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1394؛5(3 (پیاپی 18) ):69-85. Available from: https://sid.ir/paper/519293/fa

    IEEE: کپی

    حمید شاهبندرزاده، و زهره خسروی لقب، “بررسی تاثیر عوامل محیطی و فردی بر نگرش افراد به تبلیغات (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه خلیج فارس بوشهر)،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 5، no. 3 (پیاپی 18) ، pp. 69–85، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/519293/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا