مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

785
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

324
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

شناسایی و اولویتبندی عوامل موثر بر اعتماد دریافت کنندگان پیامک های تبلیغاتی از طریق تلفن همراه

صفحات

 صفحه شروع 0 | صفحه پایان 0

چکیده

 با توجه به گسترش روزافزون کاربران تلفن همراه, استفاده از روش های مختلف تبلیغات و فروش از طریق این وسیله ارتباطی به شدت روبه افزایش است, به گونه ای که «تجارت سیار» به یکی از زیربخش های مهم تجارت الکترونیکی تبدیل شده است. اعتماد افراد به تبلیغاتی که از طریق تلفن همراه دریافت می کنند, عامل کلیدی موفقیت ارسال کنندگان پیامک های تبلیغاتی در جلب توجه دریافت کنندگان و عدم اعتماد, مهم ترین عامل بازدارنده برای مشارکت مشتریان در تجارت تلفن همراه است. از این رو ایجاد اعتماد در مشتریان, یکی از موضوعات مهم مورد توجه فعالان حوزه تجارت سیار محسوب می‏شود. در این پژوهش مبتنی بر بررسی ادبیات و اخذ نظرات خبرگان موضوعی عوامل هفت گانه باورپذیری, مزیت ادراکی, کیفیت اطلاعات, مربوط بودن, پشتیبانی از طریق سایر منابع, تجربیات قبلی و اعتبار منبع ارسالی, به عنوان عوامل موثر بر اعتماد دریافت کنندگان پیامک های تبلیغاتی شناسایی شد. همچنین مبتنی بر داده های استخراجی از نمونه ای شامل 50 نفر از دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه های تهران, اولویت بندی عوامل صورت پذیرفت که نتایج نشان دهنده آن بود که به ترتیب مزیت ادراکی, تجربیات قبلی, پشتیبانی سایر منابع, باورپذیری, کیفیت اطلاعات, مربوط بودن پیامک و اعتبار منبع بیشترین تاثیر را در ایجاد اعتماد در دریافت کنندگان پیامک های تبلیغاتی از طریق تلفن همراه دارا می باشند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    ملایی، منیژه، شیرمحمدی، مهدی، و مهدی، الهه. (1396). شناسایی و اولویتبندی عوامل موثر بر اعتماد دریافت کنندگان پیامک های تبلیغاتی از طریق تلفن همراه. شباک، 3(1 (پیاپی 20))، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/519733/fa

    Vancouver: کپی

    ملایی منیژه، شیرمحمدی مهدی، مهدی الهه. شناسایی و اولویتبندی عوامل موثر بر اعتماد دریافت کنندگان پیامک های تبلیغاتی از طریق تلفن همراه. شباک[Internet]. 1396؛3(1 (پیاپی 20)):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/519733/fa

    IEEE: کپی

    منیژه ملایی، مهدی شیرمحمدی، و الهه مهدی، “شناسایی و اولویتبندی عوامل موثر بر اعتماد دریافت کنندگان پیامک های تبلیغاتی از طریق تلفن همراه،” شباک، vol. 3، no. 1 (پیاپی 20)، pp. 0–0، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/519733/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button