APA:
کپیملایی، منیژه، شیرمحمدی، مهدی، و مهدی، الهه. (1396). شناسایی و اولویتبندی عوامل موثر بر اعتماد دریافت کنندگان پیامک های تبلیغاتی از طریق تلفن همراه. شباک، 3(1 (پیاپی 20))، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/519733/fa
Vancouver:
کپیملایی منیژه، شیرمحمدی مهدی، مهدی الهه. شناسایی و اولویتبندی عوامل موثر بر اعتماد دریافت کنندگان پیامک های تبلیغاتی از طریق تلفن همراه. شباک[Internet]. 1396؛3(1 (پیاپی 20)):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/519733/fa
IEEE:
کپیمنیژه ملایی، مهدی شیرمحمدی، و الهه مهدی، “شناسایی و اولویتبندی عوامل موثر بر اعتماد دریافت کنندگان پیامک های تبلیغاتی از طریق تلفن همراه،” شباک، vol. 3، no. 1 (پیاپی 20)، pp. 0–0، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/519733/fa