Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

955
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

434
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

آسیب شناسی روابط انسانی در دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری مورد مطالعه: دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان خراسان جنوبی

صفحات

 صفحه شروع 113 | صفحه پایان 138

چکیده

 امروزه اگرچه صنعت گردشگری در استان خراسان جنوبی نسبت به گذشته به طور فزاینده ای دستخوش تغییر گشته و شاهد توسعه این صنعت هستیم؛ لکن فقدان تحقیقات علمی در زمینه گردشگری کاملا محسوس است. تعداد فعالان در حوزه دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در حال حاضر نسبت به جمعیت منطقه افزایش یافته است؛ لیکن از جانب دیگر مدیران پس از مدتی فعالیت, تصمیم به خروج از این کسب و کار می گیرند. کارکنان نیز از شرایط کاری خود رضایت ندارند. پژوهش حاضر پژوهشی توصیفی و کاربردی است که به منظور آسیب شناسی روابط انسانی با استفاده از مدل شش بعدی وایز بورد انجام شد. جامعه پژوهش شامل کلیه کارکنان دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان خراسان جنوبی بوده است. با توجه به محدود بودن جامعه پژوهش, از روش سرشماری استفاده شد که از تعداد 105 پرسش نامه توزیع شده, 86 مورد که به صورت درست تکمیل شده بود جمع آوری و تجزیه و تحلیل ها بر اساس این تعداد صورت گرفت. نتایج پژوهش حاکی از آن است که دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان خراسان جنوبی بر اساس مدل شش بعدی وایز بورد وضعیت مناسبی ندارد و کارکنان از هر گونه تغییر در راستای بهبود شرایط استقبال می کنند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

    استناددهی

    APA: کپی

    دانایی، ابوالفضل، قربانی، امیر، و رئیسی نافچی، ابوالقاسم. (1397). آسیب شناسی روابط انسانی در دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری مورد مطالعه: دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان خراسان جنوبی. مطالعات اجتماعی گردشگری، 6(11 )، 113-138. SID. https://sid.ir/paper/519877/fa

    Vancouver: کپی

    دانایی ابوالفضل، قربانی امیر، رئیسی نافچی ابوالقاسم. آسیب شناسی روابط انسانی در دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری مورد مطالعه: دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان خراسان جنوبی. مطالعات اجتماعی گردشگری[Internet]. 1397؛6(11 ):113-138. Available from: https://sid.ir/paper/519877/fa

    IEEE: کپی

    ابوالفضل دانایی، امیر قربانی، و ابوالقاسم رئیسی نافچی، “آسیب شناسی روابط انسانی در دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری مورد مطالعه: دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان خراسان جنوبی،” مطالعات اجتماعی گردشگری، vol. 6، no. 11 ، pp. 113–138، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/519877/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا