APA:
کپیپوشنه، کامبیز، شریفی، علی، و معتمدیگانه، نگین. (1394). اثربخشی مداخله بازتوانی شناختی رایانه محور بر کارکردهای اجرایی و عملکرد حافظه فعال دانش آموزان با اختلال یادگیری ریاضی. روانشناسی افراد استثنایی، 5(20 )، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/519972/fa
Vancouver:
کپیپوشنه کامبیز، شریفی علی، معتمدیگانه نگین. اثربخشی مداخله بازتوانی شناختی رایانه محور بر کارکردهای اجرایی و عملکرد حافظه فعال دانش آموزان با اختلال یادگیری ریاضی. روانشناسی افراد استثنایی[Internet]. 1394؛5(20 ):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/519972/fa
IEEE:
کپیکامبیز پوشنه، علی شریفی، و نگین معتمدیگانه، “اثربخشی مداخله بازتوانی شناختی رایانه محور بر کارکردهای اجرایی و عملکرد حافظه فعال دانش آموزان با اختلال یادگیری ریاضی،” روانشناسی افراد استثنایی، vol. 5، no. 20 ، pp. 0–0، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/519972/fa