مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

980
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,021
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

مدلی برای بهبود کیفیت خدمات در دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی شهر اصفهان با استفاده از مدل کانو

صفحات

 صفحه شروع 101 | صفحه پایان 127

چکیده

 زمینه و هدف: امروزه سازمان های تولیدی یا خدماتی, میزان رضایت مشتری را به عنوان معیاری مهم برای سنجش کیفیت کار خودقلمداد می کنند. این پژوهش ضمن بررسی تاثیر ارائه خدمات دفاتر پلیس+10 بررضایتمندی مشتریان, اقدام به ارزیابی پارامترهای اساسی بر رضایتمندی مشتریان دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی شهر اصفهان با استفاده از مدل کانو, نموده و در این راستا اقدام به ارائه راهکار مناسب با استفاده ازپارامترهای شناخته شده در حوزه IT نموده است. روش شناسی: روش تحقیق, توصیفی بوده و برای جمع آوری اطلاعات از روش پیمایشی استفاده گردیده است. جامعه آماری این پژوهش, مشتریان دفاتر پلیس +10 شهر اصفهان وحجم نمونه انتخابی, تعداد 380 نفر از مشتریان دفاتربوده است. داده های جمع آوری شده با استفاده از آزمون کولموگروف-اسمیرنف تک نمونه ای و نیکویی برازش و ضریب رضایت مشتریان(مدل کانو) تحلیل گردیده است. یافته ها: در این تحقیق, مولفه های دردسترس بودن خدمات, خلوت بودن دفتر, ارائه خدمات غیر حضوری به عنوان پارامترهای تاثیرگذار در افزایش رضایتمندی مشتریان دفاتر پلیس+10 اصفهان شناسایی شد. نتیجه گیری: نتایج تحقیق بیانگر آن است که از یک سوارائه خدمات دفاتر پلیس+10 بااستفاده از IT موجب افزایش رضایتمندی مشتریان گردیده است. از سوی دیگر, دفاترمورد اشاره از طریق در دسترس نمودن خدمات, خلوت نمودن دفاتر, ارائه خدمات غیر حضوری و خارج از وقت می توانند در جلب حداکثری رضایت مشتریان خود اقدام نمایند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    صادقی عطاآبادی، محمد، و شاه محمدی، غلامرضا. (1396). مدلی برای بهبود کیفیت خدمات در دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی شهر اصفهان با استفاده از مدل کانو. مدیریت منابع در نیروی انتظامی، 5(1 )، 101-127. SID. https://sid.ir/paper/520032/fa

    Vancouver: کپی

    صادقی عطاآبادی محمد، شاه محمدی غلامرضا. مدلی برای بهبود کیفیت خدمات در دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی شهر اصفهان با استفاده از مدل کانو. مدیریت منابع در نیروی انتظامی[Internet]. 1396؛5(1 ):101-127. Available from: https://sid.ir/paper/520032/fa

    IEEE: کپی

    محمد صادقی عطاآبادی، و غلامرضا شاه محمدی، “مدلی برای بهبود کیفیت خدمات در دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی شهر اصفهان با استفاده از مدل کانو،” مدیریت منابع در نیروی انتظامی، vol. 5، no. 1 ، pp. 101–127، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/520032/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button