Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

371
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

198
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تحلیل صدور انقلاب اسلامی مبتنی بر بازاریابی سیاسی کنش مبناء

صفحات

 صفحه شروع 47 | صفحه پایان 77

چکیده

 هدف: انقلاب اسلامی به عنوان یکی از بزرگترین تحولات سیاسی اجتماعی تاریخ معاصر قابل مطالعه است. در این راستا یکی از مهم ترین اهداف انقلاب اسلامی, موضوع صدور انقلاب اسلامی بوده و هست, اما کمبود چارچوب های روشمند دراین زمینه, همواره یکی از موانع جدی در عملیاتی شدن این هدف بوده است. روش شناسی پژوهش: در این تحقیق سعی شده با استفاده از روش بازاریابی سیاسی گامی به سوی طراحی چارچوب عملی در این زمینه برداشته شود. این که چارچوب صدور انقلاب اسلامی مبتنی بر روش بازاریابی سیاسی کنش مبناء چه ویژگی های دارد؟ به عنوان پرسش اصلی این تحقیق مطرح می باشد. هدف اصلی این تحقیق, زمینه سازی برای حل مشکلات پیش روی صدور انقلاب اسلامی و در نتیجه کمک به گسترش آرمان های آن می باشد. این تحقیق از نوع توسعه ای-کاربردی می باشد. برای جمع آوری اطلاعات از روش اسنادی با تکنیک های کتابخانه ای و مصاحبه و برای تحلیل اطلاعات از روش تفسیری با محوریت تحلیل کیفی استفاده شده است. در این راستا در این تحقیق سعی شده است تا از سویی با تبیین مفاهیم و ابعاد بازاریابی سیاسی به ترسیم چارچوب بازاریابی سیاسی پرداخته شود و از سویی دیگر با تبیین قواعد کاربست صدور انقلاب اسلامی مبتنی بر این چارچوب, به عرصه بازاریابی سیاسی صدور انقلاب اسلامی قدم نهاد. یافته ها: بنابر یافته های تحقیق هر چقدر جمهوری اسلامی ایران بتواند مبتنی بر چارچوب بازاریابی سیاسی کنش مبناء که تعریف یک محیط تعاملی بین نیاز جامعه هدف و پیام صادره از انقلاب و مدیریت تصویر انقلاب مبتنی بر این چرخه است را رعایت نماید از موفقیت بیشتری در زمینه صدور انقلاب برخوردار خواهد بود. نتیجه گیری: مهم ترین نکته در تحقیق این است که مبتنی بربازاریابی سیاسی, این رویه که بازیگر ارائه کننده ارزش در یک بستر نخبگانی و غیرمبتنی بر فهم تعاملی به تولید بسته های معنایی مشترک جهت صادرات آن بپردازد امری خطاء و ساده انگارانه است و این فرآیند در یک بستر تعاملی و در یک فرآیند پویا رقم می خورد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    افتخاری، اصغر، و راجی، محمدهادی. (1398). تحلیل صدور انقلاب اسلامی مبتنی بر بازاریابی سیاسی کنش مبناء. پژوهشنامه انقلاب اسلامی، 9(31 )، 47-77. SID. https://sid.ir/paper/520093/fa

    Vancouver: کپی

    افتخاری اصغر، راجی محمدهادی. تحلیل صدور انقلاب اسلامی مبتنی بر بازاریابی سیاسی کنش مبناء. پژوهشنامه انقلاب اسلامی[Internet]. 1398؛9(31 ):47-77. Available from: https://sid.ir/paper/520093/fa

    IEEE: کپی

    اصغر افتخاری، و محمدهادی راجی، “تحلیل صدور انقلاب اسلامی مبتنی بر بازاریابی سیاسی کنش مبناء،” پژوهشنامه انقلاب اسلامی، vol. 9، no. 31 ، pp. 47–77، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/520093/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا