APA:
کپیباباپور، مریم، آهنگری، سعیده، و آهور، توران. (1397). دو روش خواندن: تأثیر خواندن سایه ای و خواندن راهبردی مشارکتی بر عملکرد خواندن و درک مطلب زبان آموزان. آموزش و ارزشیابی (علوم تربیتی)، 11(44 )، 169-187. SID. https://sid.ir/paper/520573/fa
Vancouver:
کپیباباپور مریم، آهنگری سعیده، آهور توران. دو روش خواندن: تأثیر خواندن سایه ای و خواندن راهبردی مشارکتی بر عملکرد خواندن و درک مطلب زبان آموزان. آموزش و ارزشیابی (علوم تربیتی)[Internet]. 1397؛11(44 ):169-187. Available from: https://sid.ir/paper/520573/fa
IEEE:
کپیمریم باباپور، سعیده آهنگری، و توران آهور، “دو روش خواندن: تأثیر خواندن سایه ای و خواندن راهبردی مشارکتی بر عملکرد خواندن و درک مطلب زبان آموزان،” آموزش و ارزشیابی (علوم تربیتی)، vol. 11، no. 44 ، pp. 169–187، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/520573/fa