APA:
کپیدیده خانی، حسین، و ادیب، سپیده. (1396). تحلیل پاسخ مشتریان با رفتار غیرمسئولانه شرکتی: نقش میانجی احساسات و فضائل اخلاقی. اخلاق در علوم و فناوری، 12(4 )، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/520592/fa
Vancouver:
کپیدیده خانی حسین، ادیب سپیده. تحلیل پاسخ مشتریان با رفتار غیرمسئولانه شرکتی: نقش میانجی احساسات و فضائل اخلاقی. اخلاق در علوم و فناوری[Internet]. 1396؛12(4 ):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/520592/fa
IEEE:
کپیحسین دیده خانی، و سپیده ادیب، “تحلیل پاسخ مشتریان با رفتار غیرمسئولانه شرکتی: نقش میانجی احساسات و فضائل اخلاقی،” اخلاق در علوم و فناوری، vol. 12، no. 4 ، pp. 0–0، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/520592/fa