APA:
کپیبنیادی نائینی، علی، امیرقدسی، سیروس، و خیبری، ندا. (1395). تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد سازمانی. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، 15(3 (پیاپی 27) )، 177-193. SID. https://sid.ir/paper/520852/fa
Vancouver:
کپیبنیادی نائینی علی، امیرقدسی سیروس، خیبری ندا. تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد سازمانی. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))[Internet]. 1395؛15(3 (پیاپی 27) ):177-193. Available from: https://sid.ir/paper/520852/fa
IEEE:
کپیعلی بنیادی نائینی، سیروس امیرقدسی، و ندا خیبری، “تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد سازمانی،” چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، vol. 15، no. 3 (پیاپی 27) ، pp. 177–193، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/520852/fa