APA:
کپیحسومیان، محمدرضا، و خدادادحسینی، سیدحمید. (1395). شناسایی و تدوین معیار سنجش عقلانیت مصرف کننده. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، 15(2 (پیاپی 26))، 89-104. SID. https://sid.ir/paper/520865/fa
Vancouver:
کپیحسومیان محمدرضا، خدادادحسینی سیدحمید. شناسایی و تدوین معیار سنجش عقلانیت مصرف کننده. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))[Internet]. 1395؛15(2 (پیاپی 26)):89-104. Available from: https://sid.ir/paper/520865/fa
IEEE:
کپیمحمدرضا حسومیان، و سیدحمید خدادادحسینی، “شناسایی و تدوین معیار سنجش عقلانیت مصرف کننده،” چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، vol. 15، no. 2 (پیاپی 26)، pp. 89–104، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/520865/fa