APA:
کپیخدایاری، فرانک، خدایاری، بهناز، و نوری، فاطمه. (1398). بررسی تاثیر جهت گیری بازار بر استراتژی های نوآوری. مدیریت بازاریابی، 14(43 )، 17-29. SID. https://sid.ir/paper/521239/fa
Vancouver:
کپیخدایاری فرانک، خدایاری بهناز، نوری فاطمه. بررسی تاثیر جهت گیری بازار بر استراتژی های نوآوری. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1398؛14(43 ):17-29. Available from: https://sid.ir/paper/521239/fa
IEEE:
کپیفرانک خدایاری، بهناز خدایاری، و فاطمه نوری، “بررسی تاثیر جهت گیری بازار بر استراتژی های نوآوری،” مدیریت بازاریابی، vol. 14، no. 43 ، pp. 17–29، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/521239/fa