Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

836
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

401
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تأثیر کیفیت خدمات الکترونیکی بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری با توجه به نقش میانجیگری اعتماد الکترونیکی، رضایت الکترونیکی و وفاداری الکترونیکی

صفحات

 صفحه شروع 127 | صفحه پایان 140

چکیده

 هدف از این تحقیق بررسی تأثیر کیفیت خدمات الکترونیک بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری با توجه به نقش میانجیگری اعتماد الکترونیکی, رضایت الکترونیکی و وفاداری الکترونیکی می باشد. در این راستا پس از مطالعه دقیق ادبیات مدل جدیدی طراحی گردید. این تحقیق از نوع پیمایشی و از روش نمونه گیری خوشه ای استفاده شده است. حجم نمونه مورد بررسی 384 نفر از مشتریان خدمات الکترونیک بانک ملت شهر اصفهان است. برای تحلیل داده ها و آزمون فرضیه های تحقیق از مدلسازی معادلات ساختاری با نرم افزار Smart PLS استفاده شده است. یافته های این تحقیق نشان می دهد که کیفیت تحویل (شامل ابعاد جذابیت انتخاب, کیفیت اطلاعات, استفاده آسان و کیفیت فنی) بر اعتماد الکترونیکی و کیفیت نتایج (شامل ابعاد قابلیت اتکا, مزایای کارکردی و مزایای احساسی) بر رضایت الکترونیکی تأثیر دارند. علاوه بر این, اعتماد الکترونیکی بر رضایت الکترونیکی تأثیر دارد و رضایت الکترونیکی و اعتماد الکترونیکی بر وفاداری الکترونیکی تأثیر دارند. در نهایت, وفاداری الکترونیکی بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری تأثیر دارد. با توجه یه یافته های این تحقیق, در زمینه کیفیت تحویل از آنجایی که بعد کیفیت فنی دارای بیشترین ضریب مسیر است, پیشنهاد می شود در این بعد به ارائه خدمات الکترونیک بدون وقفه و افزایش سرعت بارگذاری صفحات اقدام نمود. همچنین در زمینه کیفیت نتایج از آنجایی که بعد قابلیت اتکا دارای بیشترین ضریب مسیر است, پیشنهاد می شود در این بعد با ارائه خدمات 24 ساعته آنلاین و مداوم به این مهم دست یافت.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    دهدشتی شاهرخ، زهره، سلیمان زاده، امید، و شاهمیرزایی، وحیدرضا. (1396). تأثیر کیفیت خدمات الکترونیکی بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری با توجه به نقش میانجیگری اعتماد الکترونیکی, رضایت الکترونیکی و وفاداری الکترونیکی. راهبردهای بازرگانی، 24 (دوره جدید)(10 )، 127-140. SID. https://sid.ir/paper/521376/fa

    Vancouver: کپی

    دهدشتی شاهرخ زهره، سلیمان زاده امید، شاهمیرزایی وحیدرضا. تأثیر کیفیت خدمات الکترونیکی بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری با توجه به نقش میانجیگری اعتماد الکترونیکی, رضایت الکترونیکی و وفاداری الکترونیکی. راهبردهای بازرگانی[Internet]. 1396؛24 (دوره جدید)(10 ):127-140. Available from: https://sid.ir/paper/521376/fa

    IEEE: کپی

    زهره دهدشتی شاهرخ، امید سلیمان زاده، و وحیدرضا شاهمیرزایی، “تأثیر کیفیت خدمات الکترونیکی بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری با توجه به نقش میانجیگری اعتماد الکترونیکی, رضایت الکترونیکی و وفاداری الکترونیکی،” راهبردهای بازرگانی، vol. 24 (دوره جدید)، no. 10 ، pp. 127–140، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/521376/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا