APA:
کپیدهدشتی شاهرخ، زهره، سلیمان زاده، امید، و شاهمیرزایی، وحیدرضا. (1396). تأثیر کیفیت خدمات الکترونیکی بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری با توجه به نقش میانجیگری اعتماد الکترونیکی, رضایت الکترونیکی و وفاداری الکترونیکی. راهبردهای بازرگانی، 24 (دوره جدید)(10 )، 127-140. SID. https://sid.ir/paper/521376/fa
Vancouver:
کپیدهدشتی شاهرخ زهره، سلیمان زاده امید، شاهمیرزایی وحیدرضا. تأثیر کیفیت خدمات الکترونیکی بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری با توجه به نقش میانجیگری اعتماد الکترونیکی, رضایت الکترونیکی و وفاداری الکترونیکی. راهبردهای بازرگانی[Internet]. 1396؛24 (دوره جدید)(10 ):127-140. Available from: https://sid.ir/paper/521376/fa
IEEE:
کپیزهره دهدشتی شاهرخ، امید سلیمان زاده، و وحیدرضا شاهمیرزایی، “تأثیر کیفیت خدمات الکترونیکی بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری با توجه به نقش میانجیگری اعتماد الکترونیکی, رضایت الکترونیکی و وفاداری الکترونیکی،” راهبردهای بازرگانی، vol. 24 (دوره جدید)، no. 10 ، pp. 127–140، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/521376/fa