APA:
کپیطباطبایی نسب، سیدمحمد، و ضرابخانه، فرزانه. (1394). تبیین مدل ارزش ویژه برند مقصد در صنعت گردشگری (مطالعه موردی: شهر اصفهان). مطالعات و پژوهش های شهری منطقه ای، 6(24 )، 193-216. SID. https://sid.ir/paper/522305/fa
Vancouver:
کپیطباطبایی نسب سیدمحمد، ضرابخانه فرزانه. تبیین مدل ارزش ویژه برند مقصد در صنعت گردشگری (مطالعه موردی: شهر اصفهان). مطالعات و پژوهش های شهری منطقه ای[Internet]. 1394؛6(24 ):193-216. Available from: https://sid.ir/paper/522305/fa
IEEE:
کپیسیدمحمد طباطبایی نسب، و فرزانه ضرابخانه، “تبیین مدل ارزش ویژه برند مقصد در صنعت گردشگری (مطالعه موردی: شهر اصفهان)،” مطالعات و پژوهش های شهری منطقه ای، vol. 6، no. 24 ، pp. 193–216، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/522305/fa