APA:
کپیصنایعی، علی، حدادیان، علیرضا، و باقریه مشهدی، امیرحسین. (1394). بررسی الگوی وفاداری مشتریان در فروشگاه های زنجیره ای ایران. تحقیقات بازاریابی نوین، 5(1 (پیاپی 16) )، 149-168. SID. https://sid.ir/paper/522356/fa
Vancouver:
کپیصنایعی علی، حدادیان علیرضا، باقریه مشهدی امیرحسین. بررسی الگوی وفاداری مشتریان در فروشگاه های زنجیره ای ایران. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1394؛5(1 (پیاپی 16) ):149-168. Available from: https://sid.ir/paper/522356/fa
IEEE:
کپیعلی صنایعی، علیرضا حدادیان، و امیرحسین باقریه مشهدی، “بررسی الگوی وفاداری مشتریان در فروشگاه های زنجیره ای ایران،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 5، no. 1 (پیاپی 16) ، pp. 149–168، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/522356/fa