مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

909
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

276
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تبیین و آزمون برنامه های وفاداری بر تصمیم گیری خرید مشتریان (مطالعه موردی)

صفحات

 صفحه شروع 41 | صفحه پایان 48

چکیده

 وفادارسازی مشتریان در بازارهای رقابتی امروز, نقش تعیین کننده ای در بقای سازمان ها دارد. برنامه های وفاداری, از جمله ابزارهای مطرح در این مقوله به شمار می آیند. هدف این مقاله بررسی تاثیر برنامه های وفاداری بر تصمیم گیری خرید مشتریان است. در این تحقیق, با توجه به مدل مفهومی به کار گرفته شده, سه فرضیه مطرح شده که در نهایت با تحلیل داده های جمع آوری شده از نمونه آماری بوسیله پرسشنامه و با استفاده از آزمون فرض تک متغیری در مورد میانگین یک جامعه, همگی آنها تایید شده اند. در ادامه نیز بوسیله تحلیل عاملی, پنج برنامه وفاداری طراحی شده به ترتیب میزان تاثیرگذاری بر تصمیم گیری خرید مشتریان, رتبه بندی گشته. همچنین مولفه های تصمیم گیری خرید مشتریان نیز به ترتیب اهمیتشان رتبه بندی شده اند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    خاتمی فیروزآبادی، علی، صالحی، مجتبی، و طاهری، فاطمه. (1393). تبیین و آزمون برنامه های وفاداری بر تصمیم گیری خرید مشتریان (مطالعه موردی). مدیریت توسعه و تحول، 6(18)، 41-48. SID. https://sid.ir/paper/522662/fa

    Vancouver: کپی

    خاتمی فیروزآبادی علی، صالحی مجتبی، طاهری فاطمه. تبیین و آزمون برنامه های وفاداری بر تصمیم گیری خرید مشتریان (مطالعه موردی). مدیریت توسعه و تحول[Internet]. 1393؛6(18):41-48. Available from: https://sid.ir/paper/522662/fa

    IEEE: کپی

    علی خاتمی فیروزآبادی، مجتبی صالحی، و فاطمه طاهری، “تبیین و آزمون برنامه های وفاداری بر تصمیم گیری خرید مشتریان (مطالعه موردی)،” مدیریت توسعه و تحول، vol. 6، no. 18، pp. 41–48، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/522662/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button