APA:
کپیخاتمی فیروزآبادی، علی، صالحی، مجتبی، و طاهری، فاطمه. (1393). تبیین و آزمون برنامه های وفاداری بر تصمیم گیری خرید مشتریان (مطالعه موردی). مدیریت توسعه و تحول، 6(18)، 41-48. SID. https://sid.ir/paper/522662/fa
Vancouver:
کپیخاتمی فیروزآبادی علی، صالحی مجتبی، طاهری فاطمه. تبیین و آزمون برنامه های وفاداری بر تصمیم گیری خرید مشتریان (مطالعه موردی). مدیریت توسعه و تحول[Internet]. 1393؛6(18):41-48. Available from: https://sid.ir/paper/522662/fa
IEEE:
کپیعلی خاتمی فیروزآبادی، مجتبی صالحی، و فاطمه طاهری، “تبیین و آزمون برنامه های وفاداری بر تصمیم گیری خرید مشتریان (مطالعه موردی)،” مدیریت توسعه و تحول، vol. 6، no. 18، pp. 41–48، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/522662/fa