مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

426
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

363
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی تاثیر رضایت از بازی بر اثربخشی تبلیغات درون بازی های دیجیتال در بین دانشجویان دانشکده مدیریت دانشگاه علامه طباطبائی

صفحات

 صفحه شروع 33 | صفحه پایان 53

چکیده

تبلیغات در بازی های دیجیتال یکی از بهترین روش ها برای تبلیغات موثر می باشد, یکی از عواملی که بر اثربخشی تبلیغات دربازی های دیجیتال اثرمی گذارد, رضایت مندی مشتریان از بازیها است. در این تحقیق باهدف بررسی عوامل موثر بر رضایت مندی مشتریان و تاثیر رضایت مندی بر اثربخشی تبلیغات, 5 عامل موثر بر رضایت مشتریان را شناسایی شده است که شامل محتوای بازی, سهولت در استفاده از بازی, قیمت بازی, طراحی گرافیکی بازی و خدمات شرکت سازنده بازی بودنه اند. برای بررسی تاثیر این عوامل نمونه ای به حجم 242 نفر از دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد مدیریت دانشگاه علامه طباطبائی انتخاب شد که این افراد روزانه حداقل یک ساعت بازی دیجیتال انجام می دادند. برای جمع آوری اطلاعات از پرسشنامه استفاده شده و اطلاعات جمع آوری شده با استفاده از روش معادلات ساختاری و تحلیل عاملی تاییدی مورد تحلیل قرار گرفته است. بر اساس نتایج به دست آمده از تحلیل آماری, تاثیر تمامی عوامل مورد تایید قرار گرفت و تمامی عوامل موثر بر رضایت مندی بر اساس نتایج تحلیل آماری رتبه بندی شدند که طبق این رتبه بندی سهولت بازی, بیشترین اهمیت و خدمات شرکت سازنده بازی کمترین اهمیت را بر رضایت مندی افراد موردمطالعه داشته است, همچنین فرضیه اصلی تحقیق که تاثیر رضایت مندی از بازی بر اثربخشی تبلیغات بود, تایید شد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    دهدشتی شاهرخ، زهره، و بشیرپور، مهدی. (1397). بررسی تاثیر رضایت از بازی بر اثربخشی تبلیغات درون بازی های دیجیتال در بین دانشجویان دانشکده مدیریت دانشگاه علامه طباطبائی. تحقیقات فرهنگی ایران، 11(1 (پیاپی 41) )، 33-53. SID. https://sid.ir/paper/523101/fa

    Vancouver: کپی

    دهدشتی شاهرخ زهره، بشیرپور مهدی. بررسی تاثیر رضایت از بازی بر اثربخشی تبلیغات درون بازی های دیجیتال در بین دانشجویان دانشکده مدیریت دانشگاه علامه طباطبائی. تحقیقات فرهنگی ایران[Internet]. 1397؛11(1 (پیاپی 41) ):33-53. Available from: https://sid.ir/paper/523101/fa

    IEEE: کپی

    زهره دهدشتی شاهرخ، و مهدی بشیرپور، “بررسی تاثیر رضایت از بازی بر اثربخشی تبلیغات درون بازی های دیجیتال در بین دانشجویان دانشکده مدیریت دانشگاه علامه طباطبائی،” تحقیقات فرهنگی ایران، vol. 11، no. 1 (پیاپی 41) ، pp. 33–53، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/523101/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button