مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,026
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

554
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

اثر مسوولیت های اجتماعی بر توسعه ارزش ویژه برند مقصدهای گردشگری (مورد مطالعه: شهر اصفهان)

صفحات

 صفحه شروع 139 | صفحه پایان 162

چکیده

 هدف این پژوهش بررسی تاثیر مسوولیت های اجتماعی بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری است. پژوهش حاضر از نظر هدف, کاربردی و از نظر روش جمع آوری داده ها پیمایشی است. جامعه آماری شامل آن دسته از گردشگران خارجی است که در بهار 1396 به شهر اصفهان سفر کرده اند. ابزار گردآوری داده های پژوهش, پرسش نامه ای و حاوی 40 سوال بسته است که با مرور ادبیات پژوهش تدوین گردید. روایی پرسش نامه با استفاده از روایی محتوا و سازه و پایایی آن نیز با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ بررسی شد و مورد تایید قرار گرفت. به منظور تجزیه و تحلیل داده های پژوهش و آزمون فرضیه ها از مدل یابی معادلات ساختاری و تحلیل مسیر استفاده شد. در این رابطه, نرم افزارهای SPSS و لیزرل مورد استفاده قرار گرفت. یافته های پژوهش نشان داد مسوولیت های اجتماعی مقصد گردشگری اصفهان تاثیر معنی داری بر هر یک از ابعاد ارزش ویژه برند مقصد از جمله آگاهی از برند, ارزش ادراک شده این مقصد گردشگری, کیفیت ادراک شده برند, تصویر ذهنی گردشگران و وفاداری به برند این مقصد گردشگری دارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

    استناددهی

    APA: کپی

    غفاری، محمد، و کنجکاومنفرد، امیررضا. (1397). اثر مسوولیت های اجتماعی بر توسعه ارزش ویژه برند مقصدهای گردشگری (مورد مطالعه: شهر اصفهان). مطالعات اجتماعی گردشگری، 6(11 )، 139-162. SID. https://sid.ir/paper/523136/fa

    Vancouver: کپی

    غفاری محمد، کنجکاومنفرد امیررضا. اثر مسوولیت های اجتماعی بر توسعه ارزش ویژه برند مقصدهای گردشگری (مورد مطالعه: شهر اصفهان). مطالعات اجتماعی گردشگری[Internet]. 1397؛6(11 ):139-162. Available from: https://sid.ir/paper/523136/fa

    IEEE: کپی

    محمد غفاری، و امیررضا کنجکاومنفرد، “اثر مسوولیت های اجتماعی بر توسعه ارزش ویژه برند مقصدهای گردشگری (مورد مطالعه: شهر اصفهان)،” مطالعات اجتماعی گردشگری، vol. 6، no. 11 ، pp. 139–162، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/523136/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button