APA:
کپیغفاری، محمد، و کنجکاومنفرد، امیررضا. (1397). اثر مسوولیت های اجتماعی بر توسعه ارزش ویژه برند مقصدهای گردشگری (مورد مطالعه: شهر اصفهان). مطالعات اجتماعی گردشگری، 6(11 )، 139-162. SID. https://sid.ir/paper/523136/fa
Vancouver:
کپیغفاری محمد، کنجکاومنفرد امیررضا. اثر مسوولیت های اجتماعی بر توسعه ارزش ویژه برند مقصدهای گردشگری (مورد مطالعه: شهر اصفهان). مطالعات اجتماعی گردشگری[Internet]. 1397؛6(11 ):139-162. Available from: https://sid.ir/paper/523136/fa
IEEE:
کپیمحمد غفاری، و امیررضا کنجکاومنفرد، “اثر مسوولیت های اجتماعی بر توسعه ارزش ویژه برند مقصدهای گردشگری (مورد مطالعه: شهر اصفهان)،” مطالعات اجتماعی گردشگری، vol. 6، no. 11 ، pp. 139–162، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/523136/fa