APA:
کپیبابایی، محمدمهدی، زاهدبابلان، عادل، معینی کیا، مهدی، و خالق خواه، علی. (1396). الگوی تحلیل مسیر روابط بین راهبردهای یادگیری و اضطراب امتحان با یادگیری ریاضی دانش آموزان متوسطه. روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)، 13(45 )، 163-181. SID. https://sid.ir/paper/523244/fa
Vancouver:
کپیبابایی محمدمهدی، زاهدبابلان عادل، معینی کیا مهدی، خالق خواه علی. الگوی تحلیل مسیر روابط بین راهبردهای یادگیری و اضطراب امتحان با یادگیری ریاضی دانش آموزان متوسطه. روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)[Internet]. 1396؛13(45 ):163-181. Available from: https://sid.ir/paper/523244/fa
IEEE:
کپیمحمدمهدی بابایی، عادل زاهدبابلان، مهدی معینی کیا، و علی خالق خواه، “الگوی تحلیل مسیر روابط بین راهبردهای یادگیری و اضطراب امتحان با یادگیری ریاضی دانش آموزان متوسطه،” روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)، vol. 13، no. 45 ، pp. 163–181، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/523244/fa