APA:
کپیپرچکانی، پروانه، هاشمی، سیدسعید، رکن الدین افتخاری، عبدالرضا، و ایمانی خوشخو، محمدحسین. (1396). تأثیر عوامل تعیین کننده در برندینگ پایدار مقاصد گردشگری ساحلی(مطالعه موردی: منطقه ساحلی چابهار). برنامه ریزی و آمایش فضا (مدرس علوم انسانی)، 21(4 )، 35-58. SID. https://sid.ir/paper/523442/fa
Vancouver:
کپیپرچکانی پروانه، هاشمی سیدسعید، رکن الدین افتخاری عبدالرضا، ایمانی خوشخو محمدحسین. تأثیر عوامل تعیین کننده در برندینگ پایدار مقاصد گردشگری ساحلی(مطالعه موردی: منطقه ساحلی چابهار). برنامه ریزی و آمایش فضا (مدرس علوم انسانی)[Internet]. 1396؛21(4 ):35-58. Available from: https://sid.ir/paper/523442/fa
IEEE:
کپیپروانه پرچکانی، سیدسعید هاشمی، عبدالرضا رکن الدین افتخاری، و محمدحسین ایمانی خوشخو، “تأثیر عوامل تعیین کننده در برندینگ پایدار مقاصد گردشگری ساحلی(مطالعه موردی: منطقه ساحلی چابهار)،” برنامه ریزی و آمایش فضا (مدرس علوم انسانی)، vol. 21، no. 4 ، pp. 35–58، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/523442/fa