APA:
کپیانتخابی، رضا، و قربانی، علی. (1397). پایش نقش فرایند پذیرش AIDA در تأثیر تبلیغات رسانه ای بر کاهش تصادفات. مطالعات فرهنگ - ارتباطات، 19(42 )، 77-96. SID. https://sid.ir/paper/523592/fa
Vancouver:
کپیانتخابی رضا، قربانی علی. پایش نقش فرایند پذیرش AIDA در تأثیر تبلیغات رسانه ای بر کاهش تصادفات. مطالعات فرهنگ - ارتباطات[Internet]. 1397؛19(42 ):77-96. Available from: https://sid.ir/paper/523592/fa
IEEE:
کپیرضا انتخابی، و علی قربانی، “پایش نقش فرایند پذیرش AIDA در تأثیر تبلیغات رسانه ای بر کاهش تصادفات،” مطالعات فرهنگ - ارتباطات، vol. 19، no. 42 ، pp. 77–96، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/523592/fa