APA:
کپیکریمی علویجه، محمدرضا، احمدی، محمدمهدی، و اسحاقی، سیدمحمدصادق. (1395). نسل سوم ارزش ویژه برند: عوامل موثر بر ارزیابی ارزش ویژه برند کارمندمحور در صنعت بانکداری. علوم مدیریت ایران، 11(44)، 79-103. SID. https://sid.ir/paper/523848/fa
Vancouver:
کپیکریمی علویجه محمدرضا، احمدی محمدمهدی، اسحاقی سیدمحمدصادق. نسل سوم ارزش ویژه برند: عوامل موثر بر ارزیابی ارزش ویژه برند کارمندمحور در صنعت بانکداری. علوم مدیریت ایران[Internet]. 1395؛11(44):79-103. Available from: https://sid.ir/paper/523848/fa
IEEE:
کپیمحمدرضا کریمی علویجه، محمدمهدی احمدی، و سیدمحمدصادق اسحاقی، “نسل سوم ارزش ویژه برند: عوامل موثر بر ارزیابی ارزش ویژه برند کارمندمحور در صنعت بانکداری،” علوم مدیریت ایران، vol. 11، no. 44، pp. 79–103، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/523848/fa