مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

515
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

291
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تعیین رابطه بین جهت گیری چندگانه استراتژیک و عملکرد برند (مطالعه موردی: شرکت های کوچک و متوسط دانش بنیان)

صفحات

 صفحه شروع 67 | صفحه پایان 80

چکیده

 هدف تحقیق حاضر تعیین رابطه بین جهت گیری چندگانه استراتژیک و عملکرد برند بوده است. روش تحقیق از نظر هدف کاربردی و همبستگی است. جامعه آماری مورد مطالعه شرکت های کوچک و متوسط دانش بنیان واقع در پارک علم و فناوری استان تهران می باشند که تعداد آنها 219 شرکت است. جهت تعیین حجم نمونه از روش تصادفی ساده و با توجه به جدول مورگان 136 شرکت به عنوان حجم نمونه انتخاب شدند. در این پژوهش از پرسشنامه استاندارد رحمان و همکاران [33] به منظور جمع آوری داده های مورد نیاز استفاده شده است که روایی آن با نظرات خبرگان و پایایی با آلفای کرونباخ تائید شد. در تحقیق حاضر جهت تجزیه و تحلیل فرضیات از معادلات ساختاری با رویکرد حداقل مربعات جزیی استفاده نمودیم. نرم افزار مورد نظرPLS می باشد. نتایج نشان داد که بین اعتبار برند, برندگرایی, آگاهی از برند و بازارگرایی و عملکرد برند رابطه معناداری وجود دارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    صفایی، سمیرا، بهروزنیا، علیرضا، و مشتاق عراقی، وحیدرضا. (1399). تعیین رابطه بین جهت گیری چندگانه استراتژیک و عملکرد برند (مطالعه موردی: شرکت های کوچک و متوسط دانش بنیان). نخبگان علوم و مهندسی، 5(2 )، 67-80. SID. https://sid.ir/paper/524092/fa

    Vancouver: کپی

    صفایی سمیرا، بهروزنیا علیرضا، مشتاق عراقی وحیدرضا. تعیین رابطه بین جهت گیری چندگانه استراتژیک و عملکرد برند (مطالعه موردی: شرکت های کوچک و متوسط دانش بنیان). نخبگان علوم و مهندسی[Internet]. 1399؛5(2 ):67-80. Available from: https://sid.ir/paper/524092/fa

    IEEE: کپی

    سمیرا صفایی، علیرضا بهروزنیا، و وحیدرضا مشتاق عراقی، “تعیین رابطه بین جهت گیری چندگانه استراتژیک و عملکرد برند (مطالعه موردی: شرکت های کوچک و متوسط دانش بنیان)،” نخبگان علوم و مهندسی، vol. 5، no. 2 ، pp. 67–80، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/524092/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button