APA:
کپیصفایی، سمیرا، بهروزنیا، علیرضا، و مشتاق عراقی، وحیدرضا. (1399). تعیین رابطه بین جهت گیری چندگانه استراتژیک و عملکرد برند (مطالعه موردی: شرکت های کوچک و متوسط دانش بنیان). نخبگان علوم و مهندسی، 5(2 )، 67-80. SID. https://sid.ir/paper/524092/fa
Vancouver:
کپیصفایی سمیرا، بهروزنیا علیرضا، مشتاق عراقی وحیدرضا. تعیین رابطه بین جهت گیری چندگانه استراتژیک و عملکرد برند (مطالعه موردی: شرکت های کوچک و متوسط دانش بنیان). نخبگان علوم و مهندسی[Internet]. 1399؛5(2 ):67-80. Available from: https://sid.ir/paper/524092/fa
IEEE:
کپیسمیرا صفایی، علیرضا بهروزنیا، و وحیدرضا مشتاق عراقی، “تعیین رابطه بین جهت گیری چندگانه استراتژیک و عملکرد برند (مطالعه موردی: شرکت های کوچک و متوسط دانش بنیان)،” نخبگان علوم و مهندسی، vol. 5، no. 2 ، pp. 67–80، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/524092/fa