مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

916
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

716
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

راهبردهای بازاریابی سازمان های رسانه ای از طریق رسانه های اجتماعی

صفحات

 صفحه شروع 1 | صفحه پایان 21

چکیده

 هدف از انجام این پژوهش عبارت است از: دستیابی به راهبردهایی مناسب در "بازاریابی سازمان های رسانه ای" از طریق "رسانه های اجتماعی". در ابتدا با مطالعه و کنکاش متون مرتبط با تحقیق و همچنین تحقیقات پیشین, بنا به ضرورت و مناسبت موضوع از روش مصاحبه ی عمیق برای گردآوری اطلاعات استفاده گردید. نمونه آماری, سی وپنج تن از خبرگان, شامل: مدیران ارشد سازمان های رسانه ای, استادان دانشگاه, پژوهشگران و کارشناسان رسانه ای هستند. ابزار مورد استفاده در این پژوهش, ابزار تحلیلی-کاربردی سوات است. به طورکلی محقق با تجزیه و تحلیل یافته ها و با مقایسه ی نقاط قوت و ضعف (عوامل داخلی), تهدیدها و فرصت ها (عوامل خارجی) و ترکیب و مقایسه قوت ها و فرصت ها (SO), ضعف ها و فرصت ها (WO), قوت ها و تهدیدها (ST) و ضعف ها و تهدیدها (WT) به نتایجی دست یافت که با انجام و رعایت این نکات می توان راهکارهای موثری در جهت اعمال راهبردهایی برای بازاریابی اجتماعی, در سازمان های رسانه ای یافت. از جمله: لزوم آسیب شناسی جامع در سازمان های رسانه ای ایران, لزوم بازنگری در اهداف و ساختارهای سازمان های رسانه ای ایران, تشکیل شورای راهبردی جدید برای فضای مجازی و اجرای استراتژی های موثر, بازنگری در چارت نیروی انسانی سازمان های رسانه ای ایران, بهسازی در سامانه های فنی سازمان های رسانه ای ایران و لزوم تشکیل کمیته های پژوهشی, تهیه محتوا در زمینه بازاریابی اجتماعی, مطالعه و تدوین محتوا برای شبکه های اجتماعی, تعامل با سازمان ها و نهادهای دولتی و غیردولتی و جذب مشارکت کننده اهم این نتایج است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    آقامحسنی، وحید، اسفیدانی، محمدرحیم، شریفی، سیدمهدی، و عباسیان، عزت اله. (1398). راهبردهای بازاریابی سازمان های رسانه ای از طریق رسانه های اجتماعی. جهانی رسانه، 14(2 (پیاپی 28) )، 1-21. SID. https://sid.ir/paper/524877/fa

    Vancouver: کپی

    آقامحسنی وحید، اسفیدانی محمدرحیم، شریفی سیدمهدی، عباسیان عزت اله. راهبردهای بازاریابی سازمان های رسانه ای از طریق رسانه های اجتماعی. جهانی رسانه[Internet]. 1398؛14(2 (پیاپی 28) ):1-21. Available from: https://sid.ir/paper/524877/fa

    IEEE: کپی

    وحید آقامحسنی، محمدرحیم اسفیدانی، سیدمهدی شریفی، و عزت اله عباسیان، “راهبردهای بازاریابی سازمان های رسانه ای از طریق رسانه های اجتماعی،” جهانی رسانه، vol. 14، no. 2 (پیاپی 28) ، pp. 1–21، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/524877/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button