APA:
کپیآقامحسنی، وحید، اسفیدانی، محمدرحیم، شریفی، سیدمهدی، و عباسیان، عزت اله. (1398). راهبردهای بازاریابی سازمان های رسانه ای از طریق رسانه های اجتماعی. جهانی رسانه، 14(2 (پیاپی 28) )، 1-21. SID. https://sid.ir/paper/524877/fa
Vancouver:
کپیآقامحسنی وحید، اسفیدانی محمدرحیم، شریفی سیدمهدی، عباسیان عزت اله. راهبردهای بازاریابی سازمان های رسانه ای از طریق رسانه های اجتماعی. جهانی رسانه[Internet]. 1398؛14(2 (پیاپی 28) ):1-21. Available from: https://sid.ir/paper/524877/fa
IEEE:
کپیوحید آقامحسنی، محمدرحیم اسفیدانی، سیدمهدی شریفی، و عزت اله عباسیان، “راهبردهای بازاریابی سازمان های رسانه ای از طریق رسانه های اجتماعی،” جهانی رسانه، vol. 14، no. 2 (پیاپی 28) ، pp. 1–21، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/524877/fa