APA:
کپیمالکی، شکوفه، امیری عقدایی، سیدفتح اله، شاهین، آرش، و انصاری، آذرنوش. (1397). ارائه مدل احساسات مصرف کنندگان در صنعت بسته بندی با استفاده از مدل سازی ساختاری-تفسیری. مدیریت برند، 5(14 )، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/525735/fa
Vancouver:
کپیمالکی شکوفه، امیری عقدایی سیدفتح اله، شاهین آرش، انصاری آذرنوش. ارائه مدل احساسات مصرف کنندگان در صنعت بسته بندی با استفاده از مدل سازی ساختاری-تفسیری. مدیریت برند[Internet]. 1397؛5(14 ):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/525735/fa
IEEE:
کپیشکوفه مالکی، سیدفتح اله امیری عقدایی، آرش شاهین، و آذرنوش انصاری، “ارائه مدل احساسات مصرف کنندگان در صنعت بسته بندی با استفاده از مدل سازی ساختاری-تفسیری،” مدیریت برند، vol. 5، no. 14 ، pp. 0–0، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/525735/fa