APA:
کپیترابی، محمدامین، حامدی، ارکیده، ممیز، آیت اله، و مولائی یگانه، الهه. (1399). بررسی تأثیر جنسیت برند بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف کننده با نقش میانجی مشارکت برند مصرف کننده و عشق به برند. مدیریت برند، 7(21 )، 00-00. SID. https://sid.ir/paper/525975/fa
Vancouver:
کپیترابی محمدامین، حامدی ارکیده، ممیز آیت اله، مولائی یگانه الهه. بررسی تأثیر جنسیت برند بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف کننده با نقش میانجی مشارکت برند مصرف کننده و عشق به برند. مدیریت برند[Internet]. 1399؛7(21 ):00-00. Available from: https://sid.ir/paper/525975/fa
IEEE:
کپیمحمدامین ترابی، ارکیده حامدی، آیت اله ممیز، و الهه مولائی یگانه، “بررسی تأثیر جنسیت برند بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف کننده با نقش میانجی مشارکت برند مصرف کننده و عشق به برند،” مدیریت برند، vol. 7، no. 21 ، pp. 00–00، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/525975/fa