APA:
کپیرضایی حاجی آبادی، جواد، محمدشفیعی، مجید، و کاظمی، علی. (1399). تاثیر تجربه برند مقصد گردشگری بر خلق مشترک ارزش با تمرکز بر نقش میانجی عشق به برند مقصد. مدیریت برند، 7(24 )، 00-00. SID. https://sid.ir/paper/526340/fa
Vancouver:
کپیرضایی حاجی آبادی جواد، محمدشفیعی مجید، کاظمی علی. تاثیر تجربه برند مقصد گردشگری بر خلق مشترک ارزش با تمرکز بر نقش میانجی عشق به برند مقصد. مدیریت برند[Internet]. 1399؛7(24 ):00-00. Available from: https://sid.ir/paper/526340/fa
IEEE:
کپیجواد رضایی حاجی آبادی، مجید محمدشفیعی، و علی کاظمی، “تاثیر تجربه برند مقصد گردشگری بر خلق مشترک ارزش با تمرکز بر نقش میانجی عشق به برند مقصد،” مدیریت برند، vol. 7، no. 24 ، pp. 00–00، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/526340/fa