APA:
کپیزارعی، عظیم، و طاهری، غزاله. (1398). بررسی تعلق مشتری به جامعه برند, با تاملی بر پیشایندهای هم آفرینی ارزش برند مشتری در جوامع برند آنلاین. مدیریت برند، 6(17 )، 00-00. SID. https://sid.ir/paper/526487/fa
Vancouver:
کپیزارعی عظیم، طاهری غزاله. بررسی تعلق مشتری به جامعه برند, با تاملی بر پیشایندهای هم آفرینی ارزش برند مشتری در جوامع برند آنلاین. مدیریت برند[Internet]. 1398؛6(17 ):00-00. Available from: https://sid.ir/paper/526487/fa
IEEE:
کپیعظیم زارعی، و غزاله طاهری، “بررسی تعلق مشتری به جامعه برند, با تاملی بر پیشایندهای هم آفرینی ارزش برند مشتری در جوامع برند آنلاین،” مدیریت برند، vol. 6، no. 17 ، pp. 00–00، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/526487/fa