APA:
کپیدهدشتی شاهرخ، زهره. (1398). نگاشت ادراکی شبکه تداعیات برند اپراتورهای داخلی با استفاده از نقشه مفهومی برند (مورد مطالعاتی: همراه اول). مدیریت برند، 6(20 )، 00-00. SID. https://sid.ir/paper/526488/fa
Vancouver:
کپیدهدشتی شاهرخ زهره. نگاشت ادراکی شبکه تداعیات برند اپراتورهای داخلی با استفاده از نقشه مفهومی برند (مورد مطالعاتی: همراه اول). مدیریت برند[Internet]. 1398؛6(20 ):00-00. Available from: https://sid.ir/paper/526488/fa
IEEE:
کپیزهره دهدشتی شاهرخ، “نگاشت ادراکی شبکه تداعیات برند اپراتورهای داخلی با استفاده از نقشه مفهومی برند (مورد مطالعاتی: همراه اول)،” مدیریت برند، vol. 6، no. 20 ، pp. 00–00، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/526488/fa