APA:
کپیفرنیا، وحید، فرجی، رضا، رشیدی، علیرضا، داوری نژاد، عمران، سالمی، صفورا، و خانگی، مریم. (1399). اثربخشی آموزش نظریه ذهن بر مهارت های اجتماعی دانش آموزان دارای اختلال نافرمانی مقابله ای. پژوهش های مشاوره (تازه ها و پژوهش های مشاوره)، 19(74 )، 91-105. SID. https://sid.ir/paper/526582/fa
Vancouver:
کپیفرنیا وحید، فرجی رضا، رشیدی علیرضا، داوری نژاد عمران، سالمی صفورا، خانگی مریم. اثربخشی آموزش نظریه ذهن بر مهارت های اجتماعی دانش آموزان دارای اختلال نافرمانی مقابله ای. پژوهش های مشاوره (تازه ها و پژوهش های مشاوره)[Internet]. 1399؛19(74 ):91-105. Available from: https://sid.ir/paper/526582/fa
IEEE:
کپیوحید فرنیا، رضا فرجی، علیرضا رشیدی، عمران داوری نژاد، صفورا سالمی، و مریم خانگی، “اثربخشی آموزش نظریه ذهن بر مهارت های اجتماعی دانش آموزان دارای اختلال نافرمانی مقابله ای،” پژوهش های مشاوره (تازه ها و پژوهش های مشاوره)، vol. 19، no. 74 ، pp. 91–105، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/526582/fa