APA:
کپیمحمدیان، محمود، دهدشتی شاهرخ، زهره، و لاری، مهناز. (1397). عوامل موثر بر قصد خرید برندهای لوکس بر اساس نظریه تعمیم یافته رفتار برنامه ریزی شده. مدیریت برند، 5(15 )، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/526584/fa
Vancouver:
کپیمحمدیان محمود، دهدشتی شاهرخ زهره، لاری مهناز. عوامل موثر بر قصد خرید برندهای لوکس بر اساس نظریه تعمیم یافته رفتار برنامه ریزی شده. مدیریت برند[Internet]. 1397؛5(15 ):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/526584/fa
IEEE:
کپیمحمود محمدیان، زهره دهدشتی شاهرخ، و مهناز لاری، “عوامل موثر بر قصد خرید برندهای لوکس بر اساس نظریه تعمیم یافته رفتار برنامه ریزی شده،” مدیریت برند، vol. 5، no. 15 ، pp. 0–0، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/526584/fa