مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

975
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

0
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

نگاهی نو به کاربرگ

صفحات

 صفحه شروع 79 | صفحه پایان 96

کلیدواژه

ثبت نشده است

چکیده

 درس نگارش اغلب در میان دانشجویان از محبوبیت و جذابیت برخوردار نمی باشد . شاید این امر را بتوان به محدودیتهای موجود در روش سنتی ارزشیابی یکباره نسبت داد . با رواج مطالعات روندی ، کاربرگ که شاخصی از وضعیت در حال پیشرفت دانشجو می باشد جایگاه ویژه ای درآموزش نگارش یافته است . در همین راستا ، جاذبه های تکنولوژی در کلاس درس محقق را بر آن داشت تا استفاده از پست الکترونیکی را در برنامه درس نگارش بگنجاند . تحقیق کیفی حاضر به بررسی ماهیت نظرات دانشجویان و عکس العمل آنها در مقابل اظهار نظر استادشان و همچنین دیدگاه آنها نسبت به استفاده از کاربرگ می پردازد . محقق از 12 دانشجوی  خود در رشته زبان انگلیسی دانشگاه علامه طباطبایی در درس مقاله نویسی خواست که کاربرگی از نوشته های خود را در قالب فایل کامپیوتری تهیه کنند و آنها را همراه با تاملات خود در مورد استفاده از کاربرگ در پایان ترم از طریق پست الکترونیکی برای استاد خود بفرستند . بررسی تحلیلی کاربرگ ها ضمن ارائه پاره ای موضوعات تکرار شونده و الگوهای عکس العمل دانشجویان ، بیانگر دیدگاه عموما  مثبت دانشجویان نسبت به استفاده از کاربرگ می باشد .

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    معرفت، فهیمه. (1384). نگاهی نو به کاربرگ . مجله زبانشناسی کاربردی، 7(2)، 79-96. SID. https://sid.ir/paper/55226/fa

    Vancouver: کپی

    معرفت فهیمه. نگاهی نو به کاربرگ . مجله زبانشناسی کاربردی[Internet]. 1384؛7(2):79-96. Available from: https://sid.ir/paper/55226/fa

    IEEE: کپی

    فهیمه معرفت، “نگاهی نو به کاربرگ ،” مجله زبانشناسی کاربردی، vol. 7، no. 2، pp. 79–96، 1384، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/55226/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button