APA:
کپیبهار، مهری، و حاجی محمدی، علی. (1390). مخاطبان و برنامه های تلویزیون: قرائت زنان از آگهی های بازرگانی تلویزیون. زن در توسعه و سیاست (پژوهش زنان)، 9(4 (پیاپی 35))، 43-72. SID. https://sid.ir/paper/55281/fa
Vancouver:
کپیبهار مهری، حاجی محمدی علی. مخاطبان و برنامه های تلویزیون: قرائت زنان از آگهی های بازرگانی تلویزیون. زن در توسعه و سیاست (پژوهش زنان)[Internet]. 1390؛9(4 (پیاپی 35)):43-72. Available from: https://sid.ir/paper/55281/fa
IEEE:
کپیمهری بهار، و علی حاجی محمدی، “مخاطبان و برنامه های تلویزیون: قرائت زنان از آگهی های بازرگانی تلویزیون،” زن در توسعه و سیاست (پژوهش زنان)، vol. 9، no. 4 (پیاپی 35)، pp. 43–72، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/55281/fa