Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

909
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

453
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

1

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی میزان همگونی تدریس مواد با تولید و هدایت آثار توسط اعضای هیات علمی رشته کتابداری و اطلاع رسانی در ایران

صفحات

 صفحه شروع 47 | صفحه پایان 70

چکیده

 هدف پژوهش حاضر کشف میزان همگونی مواد تدریس شده با آثار تولید یا هدایت شده توسط اعضای هیات علمی رشته کتابداری و اطلاع رسانی ایران است. جامعه پژوهش 45 نفر عضو تمام وقت تحصیلات تکمیلی در هفت گروه آموزشی است و از دو روش پژوهش پیمایشی و کتابخانه ای استفاده شده است. یافته ها نشان می دهد که به طور میانگین 10.3 درصد اعضا برای 87.5 درصد مواد تدریس شده خود آثار همگون تولید یا هدایت کرده اند, 66.6 درصد از اعضا برای 65.8 درصد از دروس تدریس شده خود اثری تولید و برای 26.3 درصد دروس پایان نامه ای هدایت کرده اند. در نهایت 30.7 درصد اعضا برای 19.6 درصد مواد تدریس شده اثر تولید کرده و فقط برای 0.6 درصد آنها پایان نامه همگون هدایت کرده اند. در طی سابقه تدریس اعضا (14 تا 19 سال) به طول میانگی 24.96 اثر تولید شده است که از این میان 18.44 عنوان (73.8 درصد) با مواد تدریس شده همگون بوده است. در نتایج, رابطه معناداری میان کمیت تولید اعضاء و تعداد آثار همگون به دست آمد.

استنادها

ارجاعات

استناددهی

APA: کپی

حری، عباس، و سالمی، نجمه. (1382). بررسی میزان همگونی تدریس مواد با تولید و هدایت آثار توسط اعضای هیات علمی رشته کتابداری و اطلاع رسانی در ایران. روانشناسی و علوم تربیتی، 33(2)، 47-70. SID. https://sid.ir/paper/55584/fa

Vancouver: کپی

حری عباس، سالمی نجمه. بررسی میزان همگونی تدریس مواد با تولید و هدایت آثار توسط اعضای هیات علمی رشته کتابداری و اطلاع رسانی در ایران. روانشناسی و علوم تربیتی[Internet]. 1382؛33(2):47-70. Available from: https://sid.ir/paper/55584/fa

IEEE: کپی

عباس حری، و نجمه سالمی، “بررسی میزان همگونی تدریس مواد با تولید و هدایت آثار توسط اعضای هیات علمی رشته کتابداری و اطلاع رسانی در ایران،” روانشناسی و علوم تربیتی، vol. 33، no. 2، pp. 47–70، 1382، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/55584/fa

مقالات مرتبط نشریه ای

مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا