APA:
کپیرعدآبادی، مهدی، صادقی فر، جمیل، و بهادری، محمدکریم. (1391). اولویت بندی عوامل موثر بر تدریس اثربخش از دیدگاه دانشجویان: کاربرد فرایند تحلیل سلسله مراتبی (AHP). مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی، 12(11)، 817-825. SID. https://sid.ir/paper/59233/fa
Vancouver:
کپیرعدآبادی مهدی، صادقی فر جمیل، بهادری محمدکریم. اولویت بندی عوامل موثر بر تدریس اثربخش از دیدگاه دانشجویان: کاربرد فرایند تحلیل سلسله مراتبی (AHP). مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی[Internet]. 1391؛12(11):817-825. Available from: https://sid.ir/paper/59233/fa
IEEE:
کپیمهدی رعدآبادی، جمیل صادقی فر، و محمدکریم بهادری، “اولویت بندی عوامل موثر بر تدریس اثربخش از دیدگاه دانشجویان: کاربرد فرایند تحلیل سلسله مراتبی (AHP)،” مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی، vol. 12، no. 11، pp. 817–825، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/59233/fa