APA:
کپیبخشی، محمود، و آهنچیان، محمدرضا. (1392). الگوی پیش بینی پیشرفت تحصیلی: نقش تفکر انتقادی و راهبردهای خودتنظیمی یادگیری. مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی، 13(2 (پیاپی 52))، 153-163. SID. https://sid.ir/paper/59323/fa
Vancouver:
کپیبخشی محمود، آهنچیان محمدرضا. الگوی پیش بینی پیشرفت تحصیلی: نقش تفکر انتقادی و راهبردهای خودتنظیمی یادگیری. مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی[Internet]. 1392؛13(2 (پیاپی 52)):153-163. Available from: https://sid.ir/paper/59323/fa
IEEE:
کپیمحمود بخشی، و محمدرضا آهنچیان، “الگوی پیش بینی پیشرفت تحصیلی: نقش تفکر انتقادی و راهبردهای خودتنظیمی یادگیری،” مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی، vol. 13، no. 2 (پیاپی 52)، pp. 153–163، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/59323/fa