مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,219
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

714
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

3

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی و مقایسه سودمندی شیوه های تغییر نگرش منفی به ریاضی در دانش آموزان دختر دبیرستان های اصفهان

صفحات

 صفحه شروع 87 | صفحه پایان 102

چکیده

 در این پژوهش, سودمندی سه روش تلقیح اجتماعی, ناهماهنگی شناختی, و بازسازی اسنادی در تغییر نگرش منفی به ریاضی, در دانش آموزان دختر دبیرستان های اصفهان بررسی و مقایسه شد. برای این کار, 100 دانش آموز که نگرش منفی به ریاضی داشتند به شیوه تصادفی گزیده و در چهار گروه (سه گروه آزمایش و یک گروه گواه) دسته بندی شدند. یافته های پژوهش نشان داد گرچه هر سه روش در تغییر نگرش منفی به ریاضی موثر است, اما روش بازسازی اسنادی از شیوه های دیگر سودمندتر است.

استنادها

ارجاعات

استناددهی

APA: کپی

عابدی، احمد، عریضی سامانی، سیدحمیدرضا، تاجی، مریم، و شواخی، علیرضا. (1384). بررسی و مقایسه سودمندی شیوه های تغییر نگرش منفی به ریاضی در دانش آموزان دختر دبیرستان های اصفهان. مطالعات روان شناختی، 1(5-4)، 87-102. SID. https://sid.ir/paper/67718/fa

Vancouver: کپی

عابدی احمد، عریضی سامانی سیدحمیدرضا، تاجی مریم، شواخی علیرضا. بررسی و مقایسه سودمندی شیوه های تغییر نگرش منفی به ریاضی در دانش آموزان دختر دبیرستان های اصفهان. مطالعات روان شناختی[Internet]. 1384؛1(5-4):87-102. Available from: https://sid.ir/paper/67718/fa

IEEE: کپی

احمد عابدی، سیدحمیدرضا عریضی سامانی، مریم تاجی، و علیرضا شواخی، “بررسی و مقایسه سودمندی شیوه های تغییر نگرش منفی به ریاضی در دانش آموزان دختر دبیرستان های اصفهان،” مطالعات روان شناختی، vol. 1، no. 5-4، pp. 87–102، 1384، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/67718/fa

مقالات مرتبط نشریه ای

مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button