مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

561
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

786
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

نقش قدرت وابستگی به برند در ارزش ویژه برند آموزش عالی در سطح بین المللی

صفحات

 صفحه شروع 123 | صفحه پایان 145

چکیده

 در این پژوهش نقش قدرت وابستگی به برند در ارزش ویژه برند آموزش عالی بین المللی بررسی شد. روش تحقیق بر اساس هدف از نوع تحقیق کاربردی و بر اساس نحوه گردآوری داده ها از نوع روش توصیفی از شاخه پیمایشی-همبستگی بود. جامعه آماری کلیه دانشجویان غیر ایرانی بودند که محل زندگی آنها خارج از مرزهای ایران است, ولی در یکی از دانشگاه های بین المللی داخل ایران تحصیل کرده اند. این تحقیق با توجه به سابقه مطالعات داخلی جزو معدود مطالعاتی است که در آن دانشگاه های کشور از دیدگاه دانشجویان بین المللی بررسی شده است. ضمن آنکه سعی شد تا با بررسی طیف گسترده ای از دانشجویان, حتی آنهایی که درس خود را به اتمام رسانده و به کشورشان برگشته اند, دیدگاه جامع تری در این حوزه به دست آید. در این مطالعه به دلیل پراکنده بودن اعضای جامعه آماری از روش نمونه گیری غیراحتمالی آسان یا در دسترس استفاده شد. پرسشنامه ها به صورت اینترنتی توزیع شد و تعداد 219 پرسشنامه مبنای تحلیل داده ها قرار گرفت. برای آزمون فرضیه های پژوهش از مدلسازی معادلات ساختاری استفاده شد. نتایج پژوهش نشان داد که دانشگاه های بین المللی ایران باید با افزایش کیفیت خدمات رسانی خود و افزایش و بهبود رفتار کارکنان موجب افزایش کیفیت ادراک شده دانشجویان خود شوند که این امر موجب بهبود تصویر برند, هویت برند, معنای برند و شهرت برند و متقابلا موجب افزایش تعهد, اعتماد و رضایتمندی دانشجویان می شود که درنهایت, این امر به افزایش ارزش افزوده برند منجر خواهد شد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    سازور، اعظم، قائدی، مریم، و محمدی، عین اله. (1398). نقش قدرت وابستگی به برند در ارزش ویژه برند آموزش عالی در سطح بین المللی. پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی، 25(3 )، 123-145. SID. https://sid.ir/paper/67990/fa

    Vancouver: کپی

    سازور اعظم، قائدی مریم، محمدی عین اله. نقش قدرت وابستگی به برند در ارزش ویژه برند آموزش عالی در سطح بین المللی. پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی[Internet]. 1398؛25(3 ):123-145. Available from: https://sid.ir/paper/67990/fa

    IEEE: کپی

    اعظم سازور، مریم قائدی، و عین اله محمدی، “نقش قدرت وابستگی به برند در ارزش ویژه برند آموزش عالی در سطح بین المللی،” پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی، vol. 25، no. 3 ، pp. 123–145، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/67990/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا