APA:
کپیسازور، اعظم، قائدی، مریم، و محمدی، عین اله. (1398). نقش قدرت وابستگی به برند در ارزش ویژه برند آموزش عالی در سطح بین المللی. پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی، 25(3 )، 123-145. SID. https://sid.ir/paper/67990/fa
Vancouver:
کپیسازور اعظم، قائدی مریم، محمدی عین اله. نقش قدرت وابستگی به برند در ارزش ویژه برند آموزش عالی در سطح بین المللی. پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی[Internet]. 1398؛25(3 ):123-145. Available from: https://sid.ir/paper/67990/fa
IEEE:
کپیاعظم سازور، مریم قائدی، و عین اله محمدی، “نقش قدرت وابستگی به برند در ارزش ویژه برند آموزش عالی در سطح بین المللی،” پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی، vol. 25، no. 3 ، pp. 123–145، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/67990/fa