APA:
کپیهاشمیان نژاد، فریده، ویسی، نصراله، شیرکوند، ناصر، و عاشوری، جمال. (1394). مقایسه اثربخشی آموزش نوروفیدبک و بازی های رایانه ای بر توانایی توجه پیوسته و برنامه ریزی دانش آموزان مبتلا به اختلال نقص توجه. مجله دانشگاه علوم پزشکی اراک (ره آورد دانش)، 18(8 (پیاپی 101))، 81-92. SID. https://sid.ir/paper/69243/fa
Vancouver:
کپیهاشمیان نژاد فریده، ویسی نصراله، شیرکوند ناصر، عاشوری جمال. مقایسه اثربخشی آموزش نوروفیدبک و بازی های رایانه ای بر توانایی توجه پیوسته و برنامه ریزی دانش آموزان مبتلا به اختلال نقص توجه. مجله دانشگاه علوم پزشکی اراک (ره آورد دانش)[Internet]. 1394؛18(8 (پیاپی 101)):81-92. Available from: https://sid.ir/paper/69243/fa
IEEE:
کپیفریده هاشمیان نژاد، نصراله ویسی، ناصر شیرکوند، و جمال عاشوری، “مقایسه اثربخشی آموزش نوروفیدبک و بازی های رایانه ای بر توانایی توجه پیوسته و برنامه ریزی دانش آموزان مبتلا به اختلال نقص توجه،” مجله دانشگاه علوم پزشکی اراک (ره آورد دانش)، vol. 18، no. 8 (پیاپی 101)، pp. 81–92، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/69243/fa