APA:
کپیالهی، شعبان، قنبری، محمدحسام، و شایان، علی. (1391). تعیین عوامل موثر در پذیرش فناوری موبایل بانک از سوی مشتریان. پژوهشنامه بازرگانی، 16(63)، 27-50. SID. https://sid.ir/paper/7125/fa
Vancouver:
کپیالهی شعبان، قنبری محمدحسام، شایان علی. تعیین عوامل موثر در پذیرش فناوری موبایل بانک از سوی مشتریان. پژوهشنامه بازرگانی[Internet]. 1391؛16(63):27-50. Available from: https://sid.ir/paper/7125/fa
IEEE:
کپیشعبان الهی، محمدحسام قنبری، و علی شایان، “تعیین عوامل موثر در پذیرش فناوری موبایل بانک از سوی مشتریان،” پژوهشنامه بازرگانی، vol. 16، no. 63، pp. 27–50، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/7125/fa