مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,208
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

0
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

استراتژی ها و سیاست های حمایت از موسسات خدمات بازاریابی

صفحات

 صفحه شروع 100 | صفحه پایان 150

چکیده

 امروزه, یک شرکت قبل از تصمیم گیری در مورد گسترش فعالیت های خود به خارج از مرزهای کشور باید درک روشنی از محیط بازاریابی بین المللی داشته باشد. طی دو دهه گذشته این محیط دستخوش تغییرات زیادی شده است. این تغییرات, فرصت های جدید, مسایل و مشکلات بسیاری را برای شرکت ها بوجود آورده است.اقتصاد, جهانی شده و تجارت و سرمایه گذاری جهانی, به سرعت در حال رشد است. بنابراین, شرکتی که علاقمند به ورود به بازارهای خارجی است باید درک درستی از نظام تجارت جهانی به دست آورد. به نظر می رسد این شرکت ها و موسسات برای اینکه بتوانند به بازارهای جهانی راه پیدا کنند و از طرفی دیگر بتوانند بر موانع و محدودیت های موجود در این بازارها غلبه کنند, نیاز به اطلاعات دقیق و به روز از بازار دارند. به منظور رفع این نیاز و توسعه فعالیت های شرکت های صادراتی, موسسات خدمات بازاریابی می توانند خدمات مفیدی را ارایه نمایند. به منظور شکل دهی و گسترش بیشتر موسسات ارایه دهنده خدمات بازاریابی, مقاله حاضر با انجام دو نظرسنجی جداگانه از مدیران موسسات مذکور و مشتریان آنها به بررسی راهکارهای حمایتی لازم از سوی نهادها و سازمان های دولتی پرداخته است. این مقاله, بر اساس مجموعه مطالعات, بررسی ها و استفاده از نظرات خبرگان بازاریابی کشور, چهار خرده نظام به منظور حمایت از موسسات خدمات بازاریابی ارایه داده است که عبارتند از: نظام قانون گزاری؛ نظام حمایت و پشتیبانی؛ نظام اطلاع رسانی و نظام نظارت و ارزیابی.حمایت های موردنیاز این موسسات در شش دسته طبقه بندی شدند که عبارتند از: مشاوره ای, اطلاعاتی, حقوقی, پژوهشی, آموزشی و مالی.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    ناصحی فر، وحید، سعادت، محمدرضا، و معصوم زاده زواره، ابوالفضل. (1389). استراتژی ها و سیاست های حمایت از موسسات خدمات بازاریابی . پژوهشنامه بازرگانی، 14(55)، 100-150. SID. https://sid.ir/paper/7142/fa

    Vancouver: کپی

    ناصحی فر وحید، سعادت محمدرضا، معصوم زاده زواره ابوالفضل. استراتژی ها و سیاست های حمایت از موسسات خدمات بازاریابی . پژوهشنامه بازرگانی[Internet]. 1389؛14(55):100-150. Available from: https://sid.ir/paper/7142/fa

    IEEE: کپی

    وحید ناصحی فر، محمدرضا سعادت، و ابوالفضل معصوم زاده زواره، “استراتژی ها و سیاست های حمایت از موسسات خدمات بازاریابی ،” پژوهشنامه بازرگانی، vol. 14، no. 55، pp. 100–150، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/7142/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
    مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
    مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
    مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
    مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
    مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
    مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
    فایل موجود نیست.
    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button