APA:
کپیحسنی کاخکی، احمد، و قلی پور، آرین. (1386). رفتار شهروندی سازمانی: گامی دیگر در جهت بهبود عملکرد سازمان در قبال مشتری. پژوهشنامه بازرگانی، 12(45)، 115-145. SID. https://sid.ir/paper/7173/fa
Vancouver:
کپیحسنی کاخکی احمد، قلی پور آرین. رفتار شهروندی سازمانی: گامی دیگر در جهت بهبود عملکرد سازمان در قبال مشتری. پژوهشنامه بازرگانی[Internet]. 1386؛12(45):115-145. Available from: https://sid.ir/paper/7173/fa
IEEE:
کپیاحمد حسنی کاخکی، و آرین قلی پور، “رفتار شهروندی سازمانی: گامی دیگر در جهت بهبود عملکرد سازمان در قبال مشتری،” پژوهشنامه بازرگانی، vol. 12، no. 45، pp. 115–145، 1386، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/7173/fa