APA:
کپیفضلی، صفر، و علی زاده، مهدی. (1387). تجزیه و تحلیل و اولویت بندی بهینه نیازهای مشتریان: «رویکرد مدل ادغامی KANO در QFD». پژوهشنامه بازرگانی، 13(49)، 145-170. SID. https://sid.ir/paper/7214/fa
Vancouver:
کپیفضلی صفر، علی زاده مهدی. تجزیه و تحلیل و اولویت بندی بهینه نیازهای مشتریان: «رویکرد مدل ادغامی KANO در QFD». پژوهشنامه بازرگانی[Internet]. 1387؛13(49):145-170. Available from: https://sid.ir/paper/7214/fa
IEEE:
کپیصفر فضلی، و مهدی علی زاده، “تجزیه و تحلیل و اولویت بندی بهینه نیازهای مشتریان: «رویکرد مدل ادغامی KANO در QFD»،” پژوهشنامه بازرگانی، vol. 13، no. 49، pp. 145–170، 1387، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/7214/fa