Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

3,101
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,108
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

4

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

شناسایی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان بر اساس مدل سازمانهای پاسخگوی سریع

صفحات

 صفحه شروع 187 | صفحه پایان 210

کلیدواژه

سازمان های پاسخگوی سریع(FRO)Q3

چکیده

 امروزه وفاداری مشتریان, کلید موفقیت تجاری محسوب می شود. با افزایش وفاداری مشتریان سهم بازار و میزان سود دهی بنگاه اقتصادی بالا می رود. درک بازار با برنامه ریزی و اتخاذ استراتژی های مناسب جهت وفادار کردن مشتریان و افزایش نرخ وفاداری آنها منافع بلند مدت برای بنگاه های اقتصادی به وجود می آورد.در این مقاله, مدل سازمان های پاسخگوی سریع بر پایه شش بعد رقابتی: قیمت, کیفیت, زمان, خدمات, انعطاف پذیری و قابلیت اطمینان, بررسی و آزمون می شود, لذا سطح وفاداری مشتریان در فروشگاه های زنجیره ای برای اصلاح نظام توزیع, مورد تحلیل قرار می گیرد.جامعه آماری تحقیق مشتریان شرکت شهروند است, نمونه آماری مطابق روش خوشه ای طبقه بندی تصادفی به حجم 150 نفر است. بر اساس تحلیل داده ها: هر یک از ابعاد ششگانه مدل سازمان های پاسخگوی سریع بر وفاداری مشتریان شرکت شهروند موثر است. میزان تاثیر ابعاد مدل مذکور بر وفاداری مشتریان شرکت شهروند نیز متفاوت است.

استنادها

ارجاعات

استناددهی

APA: کپی

حمیدی زاده، محمدرضا، و غمخواری، سیده معصومه. (1388). شناسایی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان بر اساس مدل سازمانهای پاسخگوی سریع. پژوهشنامه بازرگانی، 13(52)، 187-210. SID. https://sid.ir/paper/7234/fa

Vancouver: کپی

حمیدی زاده محمدرضا، غمخواری سیده معصومه. شناسایی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان بر اساس مدل سازمانهای پاسخگوی سریع. پژوهشنامه بازرگانی[Internet]. 1388؛13(52):187-210. Available from: https://sid.ir/paper/7234/fa

IEEE: کپی

محمدرضا حمیدی زاده، و سیده معصومه غمخواری، “شناسایی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان بر اساس مدل سازمانهای پاسخگوی سریع،” پژوهشنامه بازرگانی، vol. 13، no. 52، pp. 187–210، 1388، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/7234/fa

مقالات مرتبط نشریه ای

مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا