APA:
کپیارویی، مهران، فائزی رازی، فرشاد، و دانایی، ابوالفضل. (1398). شناسایی و تحلیل معیارهای کیفی رضایت مشتریان با استفاده از مدل تحلیل شبکه ای فازیFANP (مطالعه ی موردی: مدیران و کارشناسان صنعت شیرآلات). پژوهشنامه بازرگانی، 23(91 )، 91-124. SID. https://sid.ir/paper/7329/fa
Vancouver:
کپیارویی مهران، فائزی رازی فرشاد، دانایی ابوالفضل. شناسایی و تحلیل معیارهای کیفی رضایت مشتریان با استفاده از مدل تحلیل شبکه ای فازیFANP (مطالعه ی موردی: مدیران و کارشناسان صنعت شیرآلات). پژوهشنامه بازرگانی[Internet]. 1398؛23(91 ):91-124. Available from: https://sid.ir/paper/7329/fa
IEEE:
کپیمهران ارویی، فرشاد فائزی رازی، و ابوالفضل دانایی، “شناسایی و تحلیل معیارهای کیفی رضایت مشتریان با استفاده از مدل تحلیل شبکه ای فازیFANP (مطالعه ی موردی: مدیران و کارشناسان صنعت شیرآلات)،” پژوهشنامه بازرگانی، vol. 23، no. 91 ، pp. 91–124، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/7329/fa